Kunngjøring og høring - Dispensasjon fra kommunedelplan for Tynset tettsted og reguleringsplanen for Østerdalsporten nord for etablering av Tunna kraftverk

Dispensasjon - fra kommunedelplan for Tynset tettsted og reguleringsplanen for Østerdalsporten nord for etablering av Tunna kraftverk

Kommunestyret vedtok i møte 28.05.24, sak 36/24, å gi Nord-Østerdal Miljøpark AS dispensasjon fra Kommunedelplan Tynset tettsted og reguleringsplanen for Østerdalsporten nord for etablering av Tunna kraftverk.

Kommunestyrets vedtak kan påklages.

Klagefristen er tre uker etter at vedtaket ble gjort kjent eller senest innen 26. juni 2024.

Eventuelle klager sendes til Tynset kommune, Torvgata 1, 2500 Tynset, eller postmottak@tynset.kommune.no, som vil vurdere om det er grunnlag for å endre vedtaket. Hvis det ikke er grunnlag for dette, vil saken bli sendt til Statsforvalteren i Innlandet for endelig avgjørelse. Dette vedtaket kan ikke påklages.

Gå til sakspapirer og vedtak - Dispensasjon fra kommunedelplan for Tynset tettsted og reguleringsplanen for Østerdalsporten nord for etablering av Tunna kraftverk (PDF, 8 MB)